292 815 ₴
KENTAVR 404S відрізняється підвищеним рівнем комфорту водія, сучасним дизайном і розширеною комплектацією. Оснащений двигуном 40 к.с., надійною трансмісією (4+1)х2 та зчеплення подвійної дії. Забезпечує підвищений рівень комфорту оператора під час роботи, за рахунок просторого робочого місця та зміщення основних важелів керування до крила. Трактор оснащений окремим гідравлічним насосом і масляним баком для рульового управління, вдосконаленим фільтром очищення палива, посилені кріплення дисків задніх коліс і поворотні шарніри переднього моста. Повітряний фільтр з циклоном і вихлопна труба розміщені вище зони запилення. Удосконалено також приводи генератора та насоса системи охолодження, сучасні ефективні лінзові фари.
Користувацькі характеристики | |
---|---|
Інше електрообладнання | - |
Інше обладнання | Звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Агротехнічний просвіт, мм | 390 |
Безпечний пуск | + |
Блокування диференціалу заднього мосту | Симетричний, конічний з примусовим блокуванням |
Буксирувальний пристрій | Знімна маятникова серга |
Вал відбору потужності (ВВП) | Задній поздовжній |
Вімікач масі | Важільний, негерметичний, на рамці АКБ під капотом |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3540х1570х2050 |
Гальма | Задні барабанні механічні |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | Змінного струму, 14 В, 750 Вт |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напор/злив + 1 злив) |
Гідроциліндр рульового управління | Двосторонній симетричний |
Декомпресор | - |
Додаткове обладнання | - |
Додаткове обладнання кабіни | - |
Додаткові вантажі передні/задні, (шт. х кг) | 4х11 / 2х22 |
Додаткові понижуючи коробки | Знижена, підвищена |
Додаткові підніжки | - |
Експлуатаційна маса, кг | 1440 |
Електророзетка для підключення причепа | Вологозахищена, 35 Вт |
Задня навісна система | Універсальна 3-точкова з гідропідйомом |
Кабіна | - |
Кабіна водія | - |
Кліренс, мм | 310 |
Колісна база, мм | 1820 |
Колісна формула | 4х4 |
Колія задніх коліс, мм | 1200, 1360, 1400 |
Колія передніх коліс, мм | 1220, 1440 |
Комплектація | Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 550 |
Масляний фільтр системи змащення | JX0809 |
Модель двигуна | JDM490T3 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
Муфта зчеплення | 1-дискова, суха, постійно замкнута |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 4,45 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 4,15 |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В/А*год | Кислотна, 100 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤245 |
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 40/(29,4) |
Номінальне тягове зусилля, кН | 8.0 |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2300 |
Об'єм двигуна, cм3 | 2545 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 640 / 800 |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 6,5 |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 12,5 |
Об’єм мастила в картері, л | 6 |
Об’єм паливного баку, л | 35 |
Окрема реверсивна коробка | - |
Основна коробка передач | 4 вперед, нейтраль, 1 назад |
Паливний фільтр грубого очищення | Відстійник з краном подачи палива |
Паливний фільтр тонкого очищення | CX70100 |
Панель приладів | Комбінована, з стрілочними і світловими індикаторами |
Передня навісна система | - |
Передній міст | відключається, ввімкнення важелем з місця водія |
Повітряний фільтр | Металева сітка і масляна ванна. Повітрозабірник винесено вгору. З прозорим моноциклоном. |
Привід гідропідйомника | Вбудований гідроциліндр |
Підігрів повітря у впускному колекторі | електрофакельна спіраль |
Розмір задніх шин | 11.2-24 |
Розмір передніх шин | 7.50-16 |
Розміщення мастила гідропідйомника | Окремо в корпусі гідро підйомного механізму |
Розширювальний бачок системи охолодження | + |
Рукоятка швидкого руління | + |
Рульове управління | ГОРУ |
Світлове обладнання | + |
Сидіння водія | На амортизаторі, регулюється по відстані до керма, без підлокітників |
Система запуску | Електростартер |
Система змащення | 6 |
Система охолодження | 10,5 |
Стоянкове гальмо | Блокування основних гальм за допомогою механічного важеля |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 0,39-31,97 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 0,51; 12,76 |
Тип двигуна | Дизельний |
Тип масла в картері | Моторні масла для дизельних двигунів: за класифікацією країн СНД –М-8Г2, М-8Д2 для зимового сезону і М-10Г2, М-10Д2 для літнього сезону; за класифікацією SAE –SAE 10W, SAE 15W для зимового сезону, SAE 30, SAE 40 для літнього сезону, SAE 5W-30, SAE 10W-30, SAE 10W-40 в якості всесезонних |
Тип мастила в ГОРУ | При температурі вище -5 ˚С: масло МГ-46В (МГЕ - 46В) або по ISO 6743 / 4-82 – масла групи HM. При температурі нижче -5˚С: М-15В (с) або по ISO 6743 / 4-82 – масла групи HV |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТАП-15 або Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне) |
Тип робочої рідини гідросистеми | При температурі вище -5 ˚С: масло МГ-46В (МГЕ - 46В) або по ISO 6743 / 4-82 – масла групи HM. При температурі нижче -5˚С: М-15В (с) або по ISO 6743 / 4-82 – масла групи HV |
Тип трансмісії | Механічна шестеренчаста |
Тиск впорскування палива, МПа (кгс/см2) | 18,5-19,0 (195) |
Турбонадув | - |
Управління гідропідйомником | Плунжерний, односекційний, трирежимний, з вбудованим запобіжним клапаном |
Формула перемикання передач | (4+1)х2 |
Число й розташування циліндрів | 4 |